Vad har jag hittat på idag?

Känns som att jag inte gjort någonting alls idag,  men lite har jag nog ändå hunnit med.
Har ju tagit hand om min Molly som vanligt, busat runt och sådär, bloggat, fotat och varit
en sväng och fikat på familia på mitt favoritcafé Espresso House :)
Hittade även två par skor där, ett par uggs (<3) och ett par lite tuffare med klack (:O:O:O).
Liten klack, men det är tillräckligt för att det ska bli ostadigt att gå för mig xD
Jag är helt sämst på sånna tjejsaker!
Aja, någongång lär jag väl mig. Hihi. Får träna, för så som jag brukar dissa andra som är
värdelösa på att gå i höga skor.

Är ni intresserade att se bilder på mina nya skor?


På eftermiddagen kände jag hur det kröp i kroppen på mig, så jag gick ut och sprang
en runda på runt 4 kilometer. Sprang en kort runda, men hade ganska högt tempo,
så mina ben känns väl lite lagom goa och bra nu :)

Visste ni att jag älskar att springa? :D


Kommentarer
Postat av: Mikka

jag vill se dina nya skoor :D <3

2010-10-05 • 12:53:47
Postat av: Sarah

Ja visa skorna! :D

2010-10-05 • 13:14:16
URL: http://ssarahwesslen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0