Tävling imorn!

Hihi, Therese avslöjade med en gång :D
(kika in på thereses blogg HÄR)
Jag ska till Kulla och tävla Rolle imorgon.
Det ska verklgien bli hur roligt som helst, det var SÅÅ längesedan
både jag, rolle och linda var iväg på tävling xD ÄNNU längre sedan
var det jag OCH rolle tävlade. Typ 2,5 år. Så, det ska bli spännande...
Hihi, jag och Linda kommer vara heelt lost, haha. Typ glömt hur man gör
på tävlignar? Haha, vi får väl se hur detta slutar....







Hihi, tre bilder från sist vi tävlade i kulla, hihi. Då var det sommar...


Kommentarer
Postat av: linda

hejja oss:D:D hoppas någon påminner oss om vad vi skall göra XD

2010-10-22 • 20:46:29
Postat av: Therese Jensen

det kommer säkert gå hur bra som helst! Ni två är ju bäst tillsammans ;o. Ni passar så bra ihop! :)

2010-10-22 • 21:22:20
URL: http://livetenligttherese.webblogg.se/
Postat av: MALOU KASTMAN.

sv: awh hihi tack! :D

2010-10-22 • 23:41:16
URL: http://malouhenrietta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0