Om mig dårå :d

All about alex?

Jaa, hej allihop. Som jag skrev innan, så skulle ni hålla
utkik efter ett inlägg där jag skriver om mig själv så att
alla nya härliga läsare ska hänga med lite bättre ;)

Jag heter alltså alex, eller ja, Alexandra egentligen men
det  är det knappt någon som säger längre.  Jag driver en
hästblogg, med lite inslag av min privata vardag. Tyvärr(?)
lite mer utav min vanliga vardag utanför hästarna just nu, då
jag inte har någon egen häst för tillfället. Men det ska dert väl 
snart ändras på... hmm... eller?

 Ehm, ja? Vad vill ni veta om mig då? Jag har hållt på med
hästarna så gott som hela mitt liv på ett eller annat sätt.
Jag har haft 4 egna hästar. Massor utav hästar där utöver
det, som jag haft på tillridning/inridning/försäljning. De
senaste två senaste åren har jag jobbat på ett stort
försäljningsstall i Ängelholm. Där kan man ju säga att
det blev MÅNGA hästar ridna om dagarna. Jag har dock
numera sedan en månad tillbaka slutat jobba där eftersom
jag kände att det var dags att göra annat. Så, nu är jag så
gott som hästlös. Fast inte riktigt. Rider på en c-ponnyvalack
åt Linda som heter Ronaldo. Fiin ponny det där som jag red
jättemycket för ungefär 2,5 år sedan J Själv är jag 18 år
gammal, så att detta är mitt sista år på ponny. Egentligen.
Dock är jag inte så lång, så jag kommer nog sitta på ponny
i många år till, då det roligaste jag vet är att utbilda ungponnyer.
Det är det jag känner mig bäst på.

Jag äger en liten chihuahuavalp på 13(?) veckor som har gått
igenom alldeles för mycket tråkigheter i sitt liv redan. Vill ni läsa
mer om vad som hänt Molly, så klicka er in i kategorin
”Molly- min chihuahua” så finns all info där. 

Jaa? Det var väl det mesta om mig? Ni ska bara veta hur svårt
det är att skriva om sig själv. Hihi, man vet liksom inte riktigt
vad ni vill veta och inte ;) Har ni frågor om mig, så bara fråga på!

Love yah


Kommentarer
Postat av: Johanna

Går du inte i skolan? :) och hur fick du jobbet i stallet där du jobbade(haha:p)?

2010-10-28 • 10:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0