Heej alla!

Hur är det med er idag? Vad har ni haft för er?
Fredag idag - bästa dagen i veckan, eller hur?
Kvittar nästan hur man har det med jobbtider, skoldagar, osv. Fredag är alltid bästa dagen i veckan :)
Fredag får man lov att äta godis, utan att behöva ha skuldkänslor, eller hur? Det tänker jag utnyttja.
Vi har massor av godis hemma just nu... muums...

Idag har jag varit ute en sväng på väla, köpte en blåsvart klänning, jättefin, en stickad tröja samt
armband (igen, hehe)... :D

Jahajaa... åkte direkt ut och red ut en runda och joggade med tollen, tsm med linda och bebis :D
Han var jättesnäll hela rundan, känns lovande inför imorgon... för gissa vad jag ska göra då?

Just nu sitter jag och har packat ihop de sista sakerna inför imorn samt tittar på idol ;)

Puss på er!




Kommentarer
Postat av: Therese Jensen

lycka till på tävlingen imorgon ;D

2010-10-22 • 20:14:49
URL: http://livetenligttherese.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0