Jobbat klart för idag...

Såja, då var denna dagen över. Eller ja, nästan.
Ska ut om en stund och duscha av Belladonna.
Den grisen. Såg att någon kommenterat och frågat
ifall jag inte kunde skriva ett inlägg om hästarna
jag rider varje dag, om vad de heter och så.
Men, saken är den att jag rider upp emot 10-13
hästar per dag när vi har mycket att göra och jag
har inte den blekaste aning om vad de flesta
heter :p
Men, vissa är ju lite mer speciella än andra, på det ena
eller andra sättet och dem kanske jag kan lägga  upp
bild på samt skriva en liten text om?
Vore det något?
:)

Hoppas ni har haft en bra dag!
Någon som tävlat idag?
Jag är supernyfiken på hur det gått!


Ha det gott sålänge..



Bild nytagen idag på Baby Doll :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Supersöt ponny! :) Jag har tävlat idag.. :) Nolla :p

2010-05-22 • 19:24:47
URL: http://lizaqendaz.blogg.se/
Postat av: alex

Jasså? :) vart?

2010-05-22 • 20:14:47
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: Pernilla

alltid kul att läsa din blogg alex ;)

2010-05-22 • 22:58:44
Postat av: jenny jannerstad

jag äger den där ponnyn nu, asso Baby Doll ! :)

2011-11-17 • 09:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0