Byta kläder!

Nu har jag precis slutat jobba, känns som att jag
ine gjort annat än att skrubba dessa eländes boxar.
Mina armar är döda. Ska byta om, eftersom... jag...
lyckas skrubba bort allt på väggarna, men det hamnar
på mig liksom. Dumt. Jag ser ganska rolig ut just nu.
Min mamma kommer snart. Hon ska hålla mig sällskap
och knäppa några bilder när jag rider Bella.
Äntligen några få travbilder? :)
Hoppas Bellagrisen inte skitat ner sig alltför mycket.
Hon är en riiiktig gris i hagen -suck.


Nä, nu måste jag skynda på lite. Vi hörs allihop!
Håll utkik på bloggen ikväll, för då kommer det
sprillans nya bilder på Belladonna!



Bild på Bella och DG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0