Tilly :D

Natten var lite gnällig ibörjan. Hon visade sin ljuva röst och berättade
högt och tydligt att det faktiskt var JÄTTESYND om henne och att världen
var mycket orättvis mot denna lilla varelse. Men, det tog inte mycket längre
än 20 minuter innan hon däckade stenhårt och sov resten av natten.

Idag har hon busat från kl 6 på morgonen till eftermiddagen tills jag
fick berätta för henne att hon måste vara jättetrött. Och visst var hon det.
Tog inte lång stund innan hon somnade i min famn i soffan och jag likaså.
Sov flera timmar :)

Nu är det full fart igen kan jag säga. Just nu är det en strumpa som ska
dödas. Tänk vilken energi det kan läggas på en avdankad strumpa!









Hon är heeelt ljuvlig :')

Kommentarer
Postat av: Emelie

Naaw, vilken sötnos!:D

2010-12-28 • 17:25:46
URL: http://ridsportelit.blogg.se/
Postat av: Cornelia Weber

Herregud vad söt :O

2010-12-28 • 18:56:37
Postat av: elli :)

gud vad söt jag dör! :O:D

2010-12-29 • 19:14:40
URL: http://ellinorelindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0