Snart kommer Linda :)

Alldeles snart kommer Linda och hämtar mig, roligt!
Men brr, vad det är kallt ute :S Jag har klätt på mig massor
nu så jag hoppas jag kan hålla värmen trots -10 grader.

Måste tipsa om en sak föressten.
Jag köpte ett par långa chaps i höstas på Hööks. Världens bästa
köp måste jag säga. Helt awesome är dem. Speciellt nu på vintern
när det är kallt ute. Jag fryser ALDRIG om benen :o
Dessutom får man världens bästa grepp i sadlen. Man sitter som
klistrad. Hur bra som helst. Sitter bra gör dem och är hur snygga
som helst, tycker absolut att fler borde våga köpa sånna här
chaps. Ni kommer nog älska dem lika mycket som jag gör :D



1199kr på Hööks. Inte dyrt alls. Våga prova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0