Hel del fixat idag.

Har varit iväg en sväng på väla och fixat sista julklapparna.
Hihi, fixat till bland annat DG <3 Hoppas det blir bra, men det
tror jag... Har även gjort hemmabakad pizza och ätit.
Första gången i mitt liv som jag äter pizza. Hemmagjord kändes
jättebra. Inte så mkt läbbig ost på då ju. Avskyr verkligen när
maten är "kladdig". Det visste ni inte om mig? Jag kan verkligen
inte äta sånt som sås, smält ost, osv. Inte ketchup heller för den
delen. Så när jag exempelvis beställer kebab, så är det ALLTID
utan sås. Beställer jag hamburgare så är det alltid naturellt.
Klarar verkligen inte av när maten är kladdig. Hih!

Vid fyratiden så åker vi och tittar på valpen, jag DG och mamma.
Lovar att jag tar lite bilder på den då :)

Vad har ni hittat på idag?

Kan ni förstå att det är mindre än en vecka kvar till jul? :o :o :o
Jag hatar julen och allt som hör till. Ni som följde min förra blogg,
fick ju läsa omd et ett ex antal gånger ;)  Haha..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0