Fattar inte grejen?

Någon som kan förklara för mig vad det speciella är med
dessa jin-stigbyglar?
Jag fattar inte grejen. De är ju inte
alls snyggt designade. Helt okej, men absolut inte värda
det löjligt höga priset på över 1000 kr.
Visst, de finns i MASSOR av olika läckra färger, och det
är ju snyggt att matcha ihop med sin övriga utrustning.
Men hur alla storbloggare kan hissa dessa så mycket
fattar jag inte. Fula i designen och löjligt dyra.



Då är ju soft-up bra mycket coolare i designen tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha sånna, men har ingen aning om varför man sätter ett sånt högt pris på dom, dock vill jag ha dom för att det är snyggt att matcha:)

2010-12-27 • 01:24:11
Postat av: pappa

Dom är ju göööörsnygga! Högglanspolerat, blått...

När jag rider använder jag bara sådana.

2010-12-27 • 19:45:06
Postat av: Sara Carlsson

har du ridit i såna? ;)

om du gör det så förstår du..

2010-12-30 • 11:01:03
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0