Många tankar

Det har varit otroligt dålig bloggning från min sida här på ganska länge nu tycker jag. En av anledningarna är såklart att jag har otroligt mycket att göra. Men, grejen är att det är ju också då man har som mest kul att blogga om. Jag har trots det, känt mig väldigt olustig när jag väl satt mig ner för att skriva. Anledningen? Jo, jag har egentligen så otroligt mycket åsikter och tankar jag skulle vilja skriva om, men har känt att jag inte riktigt vetat vad jag vill med denna bloggen. Denna bloggen har ju varit som min egna reklamplats för hästarna. Här har man kunnat gå in och läsa om lite extra information om hästarna som inte skrivs i annonserna och man har kunnat lär känna mitt ställe lite bättre.
Jag tror att jag i fortsättningen kommer hänvisa information om mina hästar till min Facebooksida "Stall Alexandra Ferm" och så kommer jag använda min blogg till mycket mer tankar och annan uppdatering. Mer uppdatering om exempelvis tankar om företaget, business, min egna satsning, mina mål och allt jag brinner för.
 
Time att göra en ändring här! Mer struktur och jag måste våga skriva ner det jag tänker. Dela med mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0