Läget

Nu ska jag ut i stallet och fixa till allt, mocka o göra fint. Snart bär det av till ridhuset för visning, alltid lika roligt och spännande.
 
Imorgon kommer det två nya ston till stallet, i alla fall en av dem ska säljas direkt, den andra ska vi göra upp en mer långsiktig plan tror jag. Vi får väl se! Fina hästar är det i alla fall, så det är ju superroligt!
 
Imorgon blir det även träning för Peter Eriksson med Bliss! Hoppas på att kunna ta med mig lite tips och bra tänk hem :) Har aldrig tränat för Peter förrut, inte heller sett honom träna, så det ska bli spännande.
 
På fredag kommer bara några få hästar gå, eftersom Bosses far ska begravas. Blir sorgligt, så enbart de som absolut måste (ex Bliss måste ju joggas efter hoppträning dagen innan) ridas ska gå.
 
I helgen väntar det ännu mer spännande grejer med visningar osv, så ah, jag har det bra! Fullt ös, som det ska vara!
 
 
Köpte ett kollegieblock igår där alla kul grejer ska antecknas. En bok för minnen 2015 helt enkelt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0