Spånar lite...

Jag skulle vilja anordna en riktigt grym P&J till sommaren. Eller ah, flera stycken p&j, men jag tänker mig att jag ska göra dem lite lyxigare och lite mer annorlunda än alla andras... Jag har en vän som jag tänker dra med på detta, så vi är två stycken som jobbar på det. Måste åka till denna tjej en dag och brainstorma lite... ;)

Jag tänker försöka få till minst  60 starter första gången. Det är mitt mål. Till sommaren så kommer jag ju ha en stooor gräsbana här hos oss, så det kommer vara en ordentlig yta att hoppa på. Jag tänkte se om jag inte kunde ragga ihop 8 sponsorer, så varje hinder är sponsrat ;) Det hade ju varit great!  Jag har så sjukt mycket ideér ang detta, så jag måste verkligen dra iväg till min kompanjon här va och börja sätta planerna i verk!!

 

Vad sägs, låter det spännande? Hade du velat komma hem till mig på en riktigt lyxig, lite annorlunda p&j? ;)

 


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag och blåöga kommer isåfall! :D

2015-02-26 • 23:19:44
Postat av: sara

hur lång är du? :D

Svar: Jag är cm lång :)
Alexandra Ferm

2015-03-01 • 12:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0