Läget!

Har varit ifrån bloggen ett par dar, pga mycket o göra. Hästarna rids, stallarbete, börjar kläcka nya ideér till mer business. Eller ah, jag har ideér hela tiden, men har börjat komma så långt att jag ska sätta några i verket nu. Great!
 
Har även börjat ta upp min  egen träning igen ordentligt. Har börjat så smått med att springa upp för åsen och sen ner igen. Bra början, blir ca 8 km. Jag får ju lägga band på mig själv när det gäller springandet. Jag blir liksom aldrig trött. Men, vill bygga på mina muskler - därmed springer jag i backar på åsen! Till sommaren vill jag ha förbättrat mina magmuskler mycket mer än vad det är idag...
 
 
I alla fall. Alla hjärtans dag idag, startade den på väla en sväng med Bosse och min minste bror Kalle, mysigt! Köpte mig ett par springskor. Typ spygröna.
 
 
Nu ska vi fara iväg till ridhuset, mer uppdatering kommer ikväll! :)
 

Kommentarer
Postat av: felicia lagerkvist

Det gäller ju att hålla igång sin egen kropp också😃

2015-02-17 • 19:50:46
URL: http://www.nouw.com/eqous

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0