Gäsp...

God morgon världen....
Har ju dragit på mig världens förkylning, så jag är ju lagom gnällig just nu. Igår hade jag en trevlig trip till Göteborg med Josse som skulle hämta en häst. På dem timmarna i bilen smidde vi många planer..... ;) Blir till att ses snart igen så vi kan brainstorma lite ;D
 
Idag står inget speciellt på schemat, utan hästarna ska ridas och jag ska försöka hinna ikapp lite här på bloggen tänkte jag. Jobb, jobb, jobb - men i vilken takt jag vill idag! Just det, hö och halmleverans kommer också idag, det behövs - snart slut på balen! :)
 
 
 
GRYMT snygga Linn och Oprah!! Speciellt i det schabraket...? ;) hihi <3 SAKNAR ER LINN  :)

Kommentarer
Postat av: Linn Strelin

Hahahah ja visst var vi snygga?! ;) SAKNAR DIG MED! Hoppas vi ses i Göteborg! :D <3

2015-02-22 • 21:40:56
URL: http://ztreliin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0