Katastrof-start idag med Bliss

Stackars, stackars Bliss. Hon är en kämpe. Idag skulle varit dagen jag debuterade 130cm på Bliss, men så blev det icke. Efter min sämsta start någonsin i 120 valde jag såklart att stryka mig från nästa. Idag stämde det inte alls Jag skäms något enormt för Bliss skull. Jag red förjävligt rent ut sagt. Blev feg på underlaget som inte alls var bra i Båstad idag, alldeles för halt och det liksom släppte. Det resulterade i att jag inte satte galoppen som jag skulle och började backa henne istället. Det här är vår första riktigt , riktigt dåliga start tillsammans, jag känner mig så enormt ledsen för Bliss skull. Stackars fina prinsessan som kämpar alltid. Nu blir det till att hårdträna för att ta revanch nästa vecka. Lisa ska hjälpa till o få fason på mig igen ;) Lisa är bra hon!!
 
 Nya tag från och med imorgon!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0