Hoppträning ikväll!

Igår kväll blev det ridhuset med prinsessan och idag blir det hoppträning i Trolleholm för Leif. Har jättemycket att berätta om hur träning/tävling är upplagd nu. På senaste tävlingen i Perstorp fick jag för första gången i mitt liv en ordentlig prestationsångest och fuckade upp allt för stackars Bliss. Jag såg bara svart så fort jag hade tre galoppsprång kvar och fick panik och red iväg henne. Gah, har aldrig känt så förrut. Enormt frustrerande och jag är så tacksam att det är Lisa som äger Bliss och Lisa hjälper mig med detta. Vi har backat tillbaka några steg för att jag ska hitta tillbaka igen. Bliss får gymnastikhoppning på en meter och jag får tillbaka lite självförtroende igen efter svackan!
 
 
Bliss är världens goaste läromästare och är fantastisk på att ställa upp och hjälpa mig. Är så enormt tacksam för det. Hon är grym <3
 

Kommentarer
Postat av: Annie

menmenmen appenxid dååå? Vill veta :D

2014-11-27 • 23:30:49
Postat av: Srina

Läromästare är guld värda!

2014-11-29 • 23:56:30
URL: http://www.teamsantina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0