Hovslagerishoppen!

 
Idag spenderade jag och Bosse ett par timmar i hovslagerishoppen i Kävlinge hos Ragnar!
Alltid lika kul att åka dit. Han har verkligen ALLT känns det som. Otroligt kul o lärorikt varje gång man är där, för Ragnar är pratglad och diskuterar alltid allt möjligt inom hovslageriet när man är där. Två kunniga "gubbar" som snackar, är så jäkla roligt att lyssna på. Jag försöker vara en svamp och verkligen suga in all information när de diskuterar, Ragnar och Bosse.
Vi handlade på lite silikon, lim och småskor när vi var där bland annat. Handlade även en urläcker poster som ska hängas upp i stallet! Har ju min faktavägg som nu kommer fyllas på med en till stor poster :D Awesome! Ska visa när den kommit upp på väggen!

Hmm, funderar på att åka dit och handla på mig alla möjliga olika sorters sulor och skor, för att hänga upp på väggen. Hade varit ballt  att ha där, såg bl a en cool gummisko idag, såg ut som en ringsko, som spikades på som en vanlig sko! Måste be Bosse om en mer utförlig förklaring om den skon.... Åh, jag blir som ett barn på julafton när jag får lära mig massa nytt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0