Good morning!

Senaste två dagarna har verkligen gått i ett. Har ridit hur mycket som helst, vädret har varit UNDERBART och jag är så glad! Why? Jag har det så jäkla bra. Hade inte velat byta bort mitt liv över huvud taget, fasiken vad jag trivs. Kämpar varje dag för att bli bättre och det ger resultat.
 
Igår så löshoppade vi, skulle gjort det i söndags, men fick bli igår istället :)
 
Här är det söta Dastan som hoppar!
 
 
Igår var vi även och shoppade spån, lite foder, stallosan och saltstenar. Mitt lager började ta slut ;)
 
Red markarbete och hoppade små bebishhinder på Bliss igår, jäklar vad taggad hon blev - riktigt roligt tyckte hon det var och jag likaså. Bild på Bliss från någon dag tidigare..
 
 
 
Satte även upp min nya poster till min faktavägg, fint blev det ->
 
 
Sen så red jag dressyrhästarna på kvällen igår. Scandium fick agera barnvakt, och skötte sig exemplariskt ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0