Resultat Bliss!

 
Igår så hoppade jag och Bliss en 120cm i Hästhagen. Det var en A:0 på tio hinder. 8 hinder gick hon klockrent felfritt och därefter hände något. Till det nionde hindret måste jag ha tappat galoppen utan att jag märkte det, så hon rev. Där gick väl lite luften ur mig, och tappade koncentrationen till sista hindret där bommen också föll. Faan också, hästen är helt gudomlig, det är bara jag som någon gång måste lära mig att rida. Det är ju galet vilken svacka jag är i just nu i min ridning. Hur svårt kan det vara att hålla koncentrationen hela banan ut? Det  kändes ju så jäkla bra de åtta första hinderna. Aja, det är bara o ta nya tag. Snart släpper det nog!
 
Bästaste finaste Bliss <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0