Svar :)

 
 
Hur du har råd med allt och framförallt hur du har råd att rida för tränare på minst 3 hästar varje dag!
 
Grejen är ju att allt det här som har med hästar, träning, tävling osv att göra, det är ju mitt jobb! Jag tjänar ju faktiskt pengar på att göra allt jag gör. Att träna för tränare på tre hästar varje morgon, inbringar pengar till mig. Att köpa in hästar, det ger pengar när de säljs. Att tävla, det tar jag betalt för . Så, för mig kostar det ingenting. Och, det är ju ganska coolt, eller hur!!
 
 
Så  i princip vartenda ridpass jag tar, så drar jag in pengar på det. Snart kommer jag lägga ganska mycket pengar på att köpa in en häst som jag kan utvecklas mer på i hoppningen, och först DÅ kommer det kosta att träna, tävla och att ha hästen. Men, det är en investering så att jag själv ska bli ännu bättre så att jag sen kan ta ännu bättre betalt för det jag gör. Ballt är det i alla fall! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0