Kicka igång blogg igen!

Men tjena läget?
Hos oss är det fint, kämpigt med massor av jobb, men med allt teamwork vi har här på svenstorp så går det hur bra som helst. Alla mina hästar är på plats och det är bara ynkliga detaljer kvar att göra på stallet. Sånna som egentligen inte har någon betydelse - mer än det estetiska typ :) Underbart! När vi ändå var i farten passade vi på att bygga ligghall och lösdrift. Perfekt för Mammuten, som kanske inte är så lämplig att ha på box ^^ 2årig hingst ska ju gå ute och bli stor, stark och härdad!
 
Det har hänt hur mycket som helst sedan sist jag skrev, så vet inte riktigt var jag ska börja - mer än att säg att nu är det time för mig själv att skaffa struktur i livet igen och det innebär att bloggen ska kickas igång igen. Jag behöver struktur för att må bra och jag behöver skriva av mig allt kul som händer. Jag ska även börja springträna igen - YAY! och se till att börja stretcha! Till sommaren ska jag minsann kunna gå ner i både splitt och spagat. Man kan väl inte vara osmidig när man håller på med hästar? Gäller att vara stark, uthållig och smidig i kroppen om man ska fixa detta arbete utan att få ont.
 

Imorgon flyttar "min högra hand" C hit också, det kommer bli roligt! Så mycket vi ska hinna med! :)

Kommentarer
Postat av: Lovise

Börja från början och berätta allt! ;)

2014-12-18 • 14:08:19
URL: http://www.LoviseC.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0