Resultat från tävling!

Resultatet från tävlingen i söndags blev 59, ? % . Hela programmet kändes riktigt bra, men så gjorde jag tydligen alla öppnorna och slutorna förböjda, vilket då ledde till låga poäng där såklart. Jaja, livet går vidare. Det är bara o träna ännu mer! Jag är förvånansvärt inte så missnöjd nu såhär i efterhand. Jag red och gjorde ett bra program i övrigt. Såklart måste jag lära mig HUR öppnorna ska se ut och HUR slutorna ska se ut. Ska se till att analysera detta och kämpa vidare helt enkelt!! 
 
 
Vacker som tusan är hon i alla fall!! Fina Lotus. Jag tackar för lånet av en fantastisk häst!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är så lurigt det där med öppnor och slutor! Vissa domare vill att dom ska gå på tre spår och vissa fyra.. Man får väl lära sig vad alla domare vill ha och skriva ner det så man kan rida på antingen tre eller fyra beroende på domaren ;) Haha!

2014-08-20 • 07:56:58
Postat av: Marika

Jätte fina var ni :)

2014-08-20 • 19:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0