Vinterhandske-problem...

Har just insett ikväll när jag satt och red att jag verkligen MÅSTE införskaffa en vinterridhandske. Dags att börja lära sig att använda handskar när man rider. Jag får sån galen kramp i handlederna och upp i armarna när jag fryser om händerna när jag rider. Helgalet.
 
I alla fall. Nog snackat.
 
Här är mina tänkbara alternativ...
 
HV Polo
Fodrad handske med insida av fleece. HV Polo logga på handryggen samt i handflatan för bra grepp.
249:-
 
Vinterhandskar från HV Polos senaste kollektion..
339:-
 
Handske 'Vesta Höst' från Roeckl

Höst- och vårhandske i Light&Grip material med ett tunt fleecefoder. Light & Grip är ett slitstarkt, smidigt och spänstigt pu-matrial som ger ett mycket bra grepp.
439:-
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag har ett par Back on track ridhandskar som är super varma och goa! :) dock kostar dem 800 spänn men hur goa som helst :)

2013-11-24 • 21:34:02
URL: http://sportarab.se
Postat av: Sarah

Måste tipsa om elt's ena par vinterhandskar! Det är riktigt bra grepp och känns som en sommarhandske att ha på sig, ser ungefär ut som dina sistnämnda från roeckl, men skulle gissa på att de är något billigare, dock samma grepp enligt mig!:)

2013-11-24 • 23:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0