*trumvirvel*

Efter många om och men, mycket pilleri och fixande så äntligen så börjar min hemsida ta form. Finally, finally, finally i princip klar. Lite småfix kvar bara.
 
 
In på...
 
http://alexhastochhovvard.hemsida24.se/
 
För att kika på min nya hemsida!
 
Nu vill jag ha kritik. Både bra och dålig såklart. Jag vill att ni granskar sidan och hittar vad som saknas, vad som kanske borde ändras och förbättras. Vill ju sidan ska vara enkel, lätt att hitta på och så. Att den ska vara lagom med text och bilder. Så shoot. Ge mig nu ordentligt  med kritik så jag kan förbättra den ytterligare. Den är ju inte helt klar, men så gott som.  Tack på förhand :D
 

Kommentarer
Postat av: emelie

tyckte hemsidan var jätte bra! fina bilder och enkelt att hitta på hemsidan:)

2013-11-05 • 09:14:25
URL: http://www.emeliestarrin.blogg.se
Postat av: Daniella

Riktigt riktigt snygg hemsida! Enkel att hitta och ser allmänt snygg ut! Skulle docka vara kul att se vilka hästar ni har inne på utbildning osv. Dock kanske ni inte får de för ägarna ;) Men allt var verkligen super! 💝

2013-11-05 • 16:04:48
Postat av: Alexandra

Jätte fin sida! Trevligt att de står priser också så man har ett hum om vad de kostar:) och något jag gillade skarpt är att den är mobil anpassad!! Inte så många sidor som är det!
Keep up the good work!! ;)

Svar: Tack, tack tack :D
Alexandra Ferm

2013-11-05 • 23:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0