Min blivande polack...

blev... nummer 1!
 
Varför?
 
Jo,  för att jag har kunder redan som står och väntar och skriker efter b-ponny i den prisklassen. Därför föll valet på nummer 1, trots att nummer 2 var gaalet snygg, och 4 var fantastisk i färgen och otroligt gullig.
 
Den här ponnyn har jag alltså bestämt mig för. Jag har just  ring polacken och snackat lite. Nu  ska ponnyn gå igenom en veterinärbesiktning, en exportbesiktning och sen ska båtar bokas och så. Kommer bli awesome.
Får se när denna goding anländer.
 
Tyvärr har jag inte råd denna gång att ta hem en ytterligare en. Nästa gång blir det två stycken som ska hem tycker jag allt!
 
:D
 
Vad säger ni? Är det kul att få läsa om "resan på vägen" med polackerna?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja det får du gärna fortsätta med!:)

2013-11-26 • 17:24:36
Postat av: Hanna

Väldigt uppskattat! Så spännande!

Den här var ju ruskigt söt och ser nästan för snäll ut för sitt eget bästa. Vill ju äta upp honom ;) vilka fina ponnyer du lyckas få tag i!

Svar: Otroligt söt är den!
Alexandra Ferm

2013-11-26 • 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0