Bil!!

Gah, måste skaffa en bil till snart. Blir galet. Får det ena fina erbjudandet efter det andra om fina, fina tävlingshästar att få lov att rida och tävla - men för det krävs en bil till, eftersom sambon har vår bil hela tiden när han är ute och skor.
 
Så, näst på inköpslistan - BIL!
 
Liksom, hur trist är det inte när det känns som att man står och stampar på samma ställe? Inte utvecklingsmässigt i ridningen, utan tävlingsmässigt och "resultat på papper-mässigt". Nästa år, då hoppas jag på att det är min tur. Dressyrhästarna börjar det bli riktigt fason på och min ridning är inte lika katastrofal längre, utan det finns kanske lite hopp om det. Så dem blir roliga att tävla nästa år. Satsa mot MSV? :)
 
Nu är det bara lite hopphästar som också ska ramla in dårå... så blir mitt liv komplett. Jag vill ju inte bli dressyrkärring på heltid heller ;)
 
 

Haha, måste se till att få lite nya bilder på Titan, femåriga dressyrhästen efter Don Romantic!
Han är ju faktiskt stallets stjärna numera, min man nummer två! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0