Lägeskollen

Wow, det är galet kallt idag, men fantastiskt väder att jobba i. Jag verkligen älskar när solen är framme och lyser upp dagen. Igår kväll så helklippte jag både Blanze och Chardonnay som ska ut och tävlas nu. De blev verkligen helt andra hästar. Wow vad snygga de blev! Mumma, mumma... Ska knäppa några bilder på de i helgen så ska jag visa er! Tävlingshästar delux liksom :)
 
Helgen bjuder på massor av roligheter. Ska se om jag kan få till massor med bilder och filmer som kan läggas upp här, har visningar, ska iväg på pay and jump på söndagen med i alla fall två hästar. Spännande!
 
 
Ett avelssto på gården som står och myser i solen och dricker ur vattenkoppen!
Bilden är tagen för en vecka sen, numera har vi snö igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0