Läget!

Solen skiner och jag är motiverad till tusen igen. Hästarna går toppenbra,
och idag kommer jag börja göra något jag inte gjort ordentligt på flera år.
Nämligen träna för tränare. Wow, det ska bli så galet kul. Har dealat
med A här på gården att hon ska träna  mig i dressyr 3 dagar i veckan, sen
så ska jag börja träna för KG svensson i hoppning - fyfasen vad roligt :D
Så redan idag börjar det. Träning för A kl 16.30 med någon av deras dressyr-
hästar (har ej bestämt mig för vilken jag ska välja ännu) och träning för KG med
räkan kl 20.00 i Ljungbyhed. Jag är fett taggad.
 
Nu börjar träningen mot att bli galet mycket duktigare!  Jag är taggad.
 
 
Sneakpeak bild från igår när jag red och hoppade Bella lite! Vackra ponnyn! Till salu!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kg är så sjukt bra!!!

2013-06-04 • 13:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0