D-ponny till Salu!

Nu är det dags för mig att sälja min ögonsten p.g.a övergång till storhäst.
Hon är ett skäcksto på 147cm, är rasen irländsk korsningsponny. Jag har
haft henne i snart 3 år och när jag fick henne så visste hon knappt vad ett
hinder var. jag har tävlat upp till LA hoppning och placeringar till LB hoppning,
vi segrade även i lilla cupen på superhelgen 2012.
Ingen nybörjarhäst då hon har lite kvar att lära sig i både hoppning och dressyr,
blev inriden som 5 åring.
Hon har stor kapacitet inom hoppning och kan komma riktigt långt med rätt ryttare.
Nya sm ponnyn?
hon är skadefri och 100% trafiksäker, fungerar bra i all hantering så som, hantering,
lasta, sko, duscha mm. Hon är ett sto som har mycket temperament, men när man
vunnit hennes tillit och hjärta så har du en toppen ponny för framtiden!
 

Hon är inte tittig och hoppar i alla lägen, utbildad upp till msv hoppning och LA dressyr. Hoppas på ett långvarit hem och någon som vill fortsätta utbilda och nå dom högsta klasserna. ny prestige versailles sadel följer med, täcken, benskydd m.m Nybesiktigad 3 jan.

Utbildad msv hopp & La dressyr.

 

 


Kommentarer
Postat av: Tuva Svedin

Kan hon tänka sig att låna ut den?;)

2013-01-11 • 19:51:06
URL: http://tuvasvedin.blogg.se
Postat av: Mikaela

Åh... hade jag inte redan haft min pärla..

2013-01-11 • 20:31:56
URL: http://keimosdixie.myshowroom.se
Postat av: Julia :D

Pris?

2013-01-13 • 20:43:06
URL: http://juliakrookodil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0