Trött och sliten.

Men tjena vad trött jag är, trots klockan bara är halv tio. Har verkligen jobbat
stenhårt sedan tidig morgon och haft full rulle hela dagen - riktigt roligt!
 
Började dagen med att tida ett gäng med hästar och därefter åkte B och jag
ut och slog på en tappsko, innan vi for till Camilla Öberg där vår gulliga mammut
står!
 
Idag blev han verkad för första gången och han stod som ett ljus. Underbara lilla
häst! Han är verkligen en myspelle <3
 
 
Sedan lyckades jag rida ett gäng till med  hästar innan jag lastade Breeze och
åkte ner till ponnyklubben för att hoppa blåbärshoppning.
Började med 80 cm, där det gick sådär. Vi var väl lite okoncentrerade båda två
om man säger så ;)
Bytte så att jag gick in och hoppade 90 cm istället (debut!) och går in och nollar!
Fantastiska lilla Breeze, fem år gammal - guldponny.
 
Film kommer!
 
 
Direkt när jag kom till stallet sen igen blev det pang bom två visningar på ponnysar
och sedan var det fix och dona med stallet och .... där dog alex ;) Trött som satan sitter
jag nu framför datorn och sammanfattar dagen. Bra dag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca :)

Galet vad mycket du hinner med varje dag. Du måste ha fler timmar på dygnet än "vanliga" människor! ;)

2012-09-30 • 22:22:12
Postat av: Siri

Du är helt galen på att ta vara på timmarna haha ;) Glöm inte att ta hand om din kropp också Alex!:)

2012-10-01 • 22:38:39
URL: http://sirieinarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0