Haha jag skaaa komma igång igen!

Hur många gåner har jag inte sagt detta nu känns det som?
 
Iallafall. Tiden rullar alldeles för fort. Folk undrar hur jag hinner med, och jag
svarar alltid att mitt dygn har 58 timmar. Trots det så är tiden knapp ;)
 
Hjälp mig gärna lite på traven att komma igång med bloggen igen, kommentera
gärna lite inläggsförslag! Hade varit azum! :)
 
Det har kommit två nya ponnys till stallet sedan jag bloggade sist.
 
Buckie, en fantastiskt söt c-ponnyvalack på 16 år som gjort det mesta. Världens
bästa läromästare, hoppar heelt fantastiskt!
 
Film kommer imorgon, givetvis :D
 
Och så har lilla söta Thilda kommit! Gooo och gulligt c-ponnysto på 9 år.
Supersnäll och bra riden!
 
Film på Thildis kommer också imorgon!
 
Det är som sagt full rulle hela, hela tiden. Roligt är det!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Bra :) vi har saknat att följa dig!
Mitt dygn behöver med fler timmar!
Spara gärna bilderna på Thilda om du har plats hade varit
Kul att ha sen!

2012-09-09 • 00:51:35
Postat av: Anonym

Hur hamnade Buckie hos dig??

2012-09-09 • 11:15:30
Postat av: Hanna

Har saknat din uppdatering.... massor!
skriv lite om hur det var på LG-konserten, typ visa bilder på alla dina ponnyer/hästar du haft genom åren

2012-09-10 • 19:31:21
URL: http://thirtyeight.blo.gg
Postat av: A

Hur ser dina dagar ut? När går du upp, hur många hästar har du, fixar du allt i stallet själv? :)

2012-09-11 • 16:18:31
Postat av: Henny - blogg om livet med olika hästar på nybyggd hästgård!

Hej!
Undrar vad du använder dig av för klippmaskin, du har ju en del häckstar så du borde ju klippa ganska mycket per säsong! Tipsa gärna om både stor maskin till kroppen och liten till huvud och öron...

2012-09-14 • 20:42:04
URL: http://hennyvinlof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0