Godmorgon!

 
Igår hade vi verkliegn fullt ös, det var ridning på hela förmiddagen, sedan for
vi iväg på pay and jump med Breeze och Ibiz i Kulla!
 
 
Outfiten för dagen blev mitt supeglittriga HV Polo med eskadronhuva.
Fiiiiint, ett utav mina favoriter, helt klart!
 
 
På pay and jumpen hoppade lilla Ibiz två snygga rundor på 50 cm och jag hoppade
Breeze 80 och 90cm. Gick hur bra som helst, första rundan fick vi ett stopp på sista, hon
var lite för taggad och så tog jag i henne, och då hann hon inte riktigt se hindret i tid.
Andra klassen var hon ganska trött, men kämpade sig runt med två ner på de två sista
hinderna. Hur bra som helst! Hon har ju inte riktigt kondisen till det + att det var riktigt, riktigt
tungt inne på framhoppningen.
 
Filmer kommer på detta! + bilder!
 
Träffade även goaste Amanda som köpte Bosse här av mig och dem två gick in och
gjorde två superrundor i 90 och 1m. De såg ut o ha riktigt roligt!
 
 
Sen var det bara o skynda sig hem till stallet, hade visning på lilla jimsan då!
 
Påväg till stallet hämtade vi upp snygge-stuhr som hjälpte mig att rida två hästar.
Vi hade riktigt roligt,  jag cFrida hade fikamys på Mezo sen på kvällen och snackade
igenom allt som hänt sedan sist vi sågs ungefär ;)
 
 
Som sagt, filmer och bilder kommer ikväll, nu har jag bråttom till stallet igen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

vad kul , jag ville varit och sett men jobbade , suck. Kram Anna

2012-10-08 • 07:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0