Visste ni att...

... Jag mår som allra bäst efter en dag där jag haft så mycket att göra
så jag är fullkomligt DÖD i kroppen på kvällen/natten innan jag ska somna?
Då har jag haft en bra dag.

... Är tråkigt nog fruktansvärt osocial. Har inte en sekund över efter jobb och praktik.

... Appe har faktiskt tagit en bit utav mitt hjärta. Helt otroligt! Som alla säkert vet
så lägger jag aldrig någonsin (eller, ytterst sällan!) känslor i hästarna.
Men Appe tycker jag verkligen om!

... Jag verkligen älskar hovslageriet och vill lära mig allt, allt, allt! Perfekt yrke
för mig. Det är så roligt :D

... Får hem nya ponnys i veckan! Från irland - de ska bara komma hit till sverige
först, hihi!

... Jag äter sinnessjukt mycket godis och skräpmat. Måste verkligen sluta upp med det!
Inte bra för kroppen. Måste lära mig att äta ordentlig mat! Äter liksom ute varenda dag
pga tidsbrist och lathet.



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Men Appe är oxå den häst du haft med mest kapacitet. Det syns verkligen vilken ridbarhet han besitter! Sen ser han ut att vilja jobba vara till lags och tycker livet är kul!

2012-01-31 • 10:39:27
Postat av: Sofie Breman

Kul med Appe, verkligen! Och spännande med nya ponnys :)

2012-01-31 • 14:29:56
Postat av: Alexandra

Ja det syns ju inte på dig att du äter sånt iallfall :p

2012-01-31 • 19:13:38
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/
Postat av: linn

Håller med ovanstående det syns jo inte direkt, vad är det för ponnys?

2012-02-02 • 09:03:40
Postat av: Sandra Nilsson

Håller helt med , man blir så lat och nere om man inte har mke att göra

2012-02-02 • 10:52:29
URL: http://Sandralinneanilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0