Ojoj vilken dag - och den är inte slut än :D

Har hunnit med mer än vad som egentligen är möjligt idag, haha.
Upp tidigt och in till helsingborg för att skicka upp en c-ponny på lastbil
som jag sålt till nykvarn. Kommer bli jättebra tror jag :)
Därefter full rulle till stallet för att ta med Dior till Huntley och besiktiga
honom, han gick igenom helt utan anmärkning. Han var verkligen super-
snäll att ha med sig och väldigt enkel. Bra häst!
Därefter ätit, hemom och sprungit en runda med Tilly. Högt tempo och tog
5 kilometer. Byta om och sedan upp till stallet och rida, rida, rida...
För att sedan åka till Mörarp och vara med när köparna hämtade en c-ponny
som jag sålt.  Puh, och nu är jag bara hemma om för att byta om igen,
upp till stallet och ta in hästarna för att sedan åka till ängelholm och träna.

Wihooo, förstår ni hur denna dagen bara swischat förbi? Hihi!

SAMTIDGIT då som jag har pusslat ihop allt under dagens lopp och haft sisådär
miljoner samtal och sms att svara på. Idag känner jag mig jäkligt bra. Fy fasen
vad jag har fått gjort mycket! Nöjd! :D



Tilly ligger och sover nu, helt slut efter rundan ;)


Kommentarer
Postat av: annie

hej! hur stor är Nixie? :)

2012-01-18 • 20:53:44
URL: http://nattstad.se/imyupie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0