Hiss och Diss!

Tänkte göra en Hiss och Diss - lista för omväxlings skull!

Vi börjar med hiss!

- Att det är nytt år, nya möjligheter och jag har mer kunder
än någonsin känns det som :D

- Att jag verkligen ÄLSKAR min praktik... att bli hovslagare är
verkligen det jag vill bli.

- Att jag köpt ny häst som kommer på lördag! En ny liten stjärna! :)

- Att folk jag sålt ponny/häst till ringer och berättar att det går superbra
och att de är så nöjda - det gör verkligen mig hur glad som helst!

- Att jag har jättemånga superroliga planer för detta året! År 2012
kommer nog bli ett år med hur många möjligheter som helst.

- Att jag känner mig väldigt glad, positiv och har sinnessjukt mycket
att göra :D

- Att jag denna terminen ska gå en kurs i Tyska! PERFEKT att kunna då
alla mina tyska kontakter vägrar prata engelska, haha. Måste säga att
jag blivit duktig på att förstå tyska. Nu ska jag lära mig att prata tyska
också, så glada de kommer bli! ;)


Och så dagens disslista!

- VÄDRET, seriöst nu får det ta och sluta regna! Jag vill ha sol och gärna
mycket värme. Gärna 30 grader - det gör mig ingenting! Det får gärna se
till att bli lite ljusare på kvällarna också! ;D

- Människor som tar energi. Det finns alldeles för mågna sådana människor
tyvärr. Gäller att kunna filtrera, så man slipper energitjuvarna :)




Som ni ser, så är min hisslista myyycket längre än min disslista för tillfället.
Precis som det ska vara, eller hur? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0