Dagens planer!

Många planer för dagen har jag allt!

- Först praktik hela förmiddagen!

- Åka till skolan för att ta reda på när tyskakursen börjar.

- Stallet, rida samt hoppa alla hästarna... kanske kan få film på detta :)

- Rida, rida, rida...

- Klippa Tukan och Nixie! (Hårbollar har de verkligen hunnit att bli!)

- Förbereda inför morgondagen, ska hoppa blåbärshoppning på ponnyklubben,
Tukan åker, A******* kommer till mig!

- Ta en springtur med Tilly? Beror på vad klockan hinner bli!

- Samt såklart hinna ringa massa viktiga samtal och svara på mängder med mail ^^

- Måste hinna ut och köpa nya lindor och grimma också, det får jag inte glömma!



Låter i mina öron som en riktigt, riktigt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0