Guldhäst och för lite boxar



Har två hästar "för mycket" så har fått ordna två stallplatser till i ett stall
som ligger 1 kilometer bort. Haha, så kan det gå :D Det gillar vi!

Det blev mina polska som fick flytta dit. Måste bara berätta, Maja red jag
upp och sen tänkte jag att jag mste prova lasta Laxen och se vad han säger
om det. Jag trodde inte han skulle gå in alls, i och med han åkt över ett dygn
på transport för inte ens en vecka sedan. Men, vad gör hästen? Jo bara traskar
på släpet helt utan problem. Liksom "Jaja, är det här jag ska stå nu?".

Haha, sen tycker han det är lite konstigt att backa ut ur släpet dock. Man får verkligen
PUTTA ut hästen. Det måste vi öva på ^^ 

Guldhäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, min ungerska ponny Sessan gjorde samma sak.. Åkte från Ungern till Sverige. Blev avlastad på transportörens gård och övernatta sen dagen efter hämta vi hem henne. :) Hon traska rakt upp utan problem men fattar inte heller de där med att baka av :P

2012-04-08 • 12:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0