Full rulle!

Nu har jag varit på praktik hele dagen - dags att fara till stallet för att
rida ett helt gäng hästar. Lär väl vara färdig vid midnatt, som vanligt.
Men det är gott. Det trillar in mail, sms och telefonsamtal med nöjda
kunder som köpt häst - jag blir så glad! "Mina" fina hästar sköter sig :D <3

Nya polska hästar på ingång. Ska ringa och prata ordentligt med henne imorgon
tänkte jag.

Kanske det blir en liten söt b-ponny? ;) Haha, någon som söker en billig - SUPERSNÄLL
b-ponny, så bara hör av er! Det ska vara ett sto på 126cm, skimmel! Sagoponny.




Fina Maja på bild!

Kommentarer
Postat av: Emma

Beundrar hur du kämpar hela tiden! Jag skulle vara död för länge sedan x) <3

2012-04-18 • 19:11:41
URL: http://loveponni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du hört någonting om hur det går för fina Dior? :)

2012-04-19 • 13:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0