Det här är så ALEX!

... dricker minst fyra-fem Red Bull om dagen (eller ja, dygnet) och har
utvecklat ett beroende, får riktigt ont i huvudet utan min Red Bull. Ups.

... det mest avkopplande jag vet är att ut och jogga en runda på några mil.
Då mår jag riktigt bra. Jag har en grym kondition och får aldrig träningsverk
när jag är ute och spinger, om jag så springer 5-6 mil. Önskar jag haft tid oftare
bara!

... jag känner bara EN enda människa som är lik mig och det är min läromästare i
hovslageriet! Trodde jag var ensam om att vara som jag är. Men, det finns faktiskt
en till - häftigt!

... jag är bara helt och hållet mig själv inför en enda människa. Hade jag varit helt
mig själv inför andra, så hade nog folk backat undan och undrat vad som gick snett
när jag föddes.

... att vara som alla andra är inte riktigt min grej. Gör väldigt gärna lite tvärt emot
och jag antar att det är därför jag lyckas.

... jag är en väldigt glad människa. Jämt lycklig. Jag lever det liv jag vill och umgås
med folk som ger mig grymt mycket inspration och energi.






Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

jag vet en till sak!

Din bil är alltid städad och fin (a)

2012-04-28 • 13:43:35
URL: http://johannagrant.se
Postat av: Pappa

När Alex behöver en ny bil är det bara att panta redbull-burkarna i bilen. Det räcker nog till en till ett släp också...

2012-04-28 • 17:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0