Awesome!

Igår var det verkligen en helt underbar dag!

Hade en som alltid bra dag på praktiken, red sedan ett gäng hästar innan
jag drog in till helsingborg för att bara vara alex för en natt. Bara grejen att
inte ha jobbekläder är SÅ underbart ibland. Hade en hur go natt som helst.
Lite mörbultad idag och lite segt att gå upp imorse, men vad gör det?
Jag svävar på moln!

Har under förmiddagen varit och ridit några hästar på olika håll, samt fixat
stallarna. Nu ska jag ta på mig träningskläder och ut och jogga några mil.
Bakis och det regnar ute, men åh så avkopplande!

Så sen om några timmar ska jag rida ett helg gäng hästar till, varav minst två
ska fotas och filmas.



Jag lever livet! Just love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0