Tabbar folk gör i annonser! del 2

Jahapp, förra inlägget med "Tabbar folk gör i annonser!" blev
väldigt uppskattat, så jag gör en del 2 till er bara för det :D

Den här gången med fokus på BILDERNA folk använder sig utav.
Ta delar med en nypa salt och det här är inge kritik jag riktar åt
någon speciell, utan mer vad jag tycker överlag ;)



- Folk som använder suddiga och dåliga mobilbilder. Behöver jag ens
säga mer? Oseriöst, tråkigt och lockar inga kunder.

- Mörka ridhusbilder. Där man kanske kan se något brunt över ett
hinder. Du kan inte se så mycket mer än så, mer än just det att det
är någon brun klump över ett hinder, alternativt att det är en mörk
fläck på bilden. Ojdå, ops, det var ju hästen fångad i en dressyrrörelse.
Att jag inte såg detta med en gång :o ?

- Huvudbilder. Helt ärligt så bryr jag mig inte om hur hästen ser ut i
huvudet. Alla hästar är väl "söta". Samma sak gäller alla bilder där
hästen ligger ner i hagen. Ehhm. Jaahaapp.

- Alla bilder på shettisar alternativt små b-ponnys med waay för långa
ryttare på, som nästan har fötterna i marken? Hoppa av hästen hörreni.
Iallafall när bilden ska tas!

- Alla helkroppsbilder från sidan som folk tar i fel vinkel så att hästen ser
helt fucked up ut. Du kan både försköna och göra så att samma häst ser
förjävlig ut på en bild. Det är väl onödigt att göra det sistnämnda?

- "DRESSYRHÄST MED KLASS" och så har de en hoppbild i annonsen...



Nåå, vad säger ni, en del 3 på detta eller? ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Skulle vara roligt med en del 3 ja! :)

2011-09-16 • 14:11:28
URL: http://emmaasjuls.blogg.se/
Postat av: Julia

en tredje hade varit roligt ^^

tycker dom är roliga att läsa :)

2011-09-16 • 20:11:30
Postat av: majja

Jag håller med dig fullt ut! :D

2011-09-16 • 20:34:23
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0