:o

Woooooow säger jag bara!

Dagens ridpass började inte alls bra. Jag var ganska så sur och irriterad
redan innan jag satt upp på hästen ;) Det ösregna (som vanligt!) så jag
gick in och red i ridhuset, där det redan var tre stycken som red. Jag och
Angelo är bortskämda med att kunna vara själva, så Angelo blev helt
pigg och busig! :o Huvudet långt in mellan frambenen och galopperade
liksom sånna där extra stora hoppiga galoppsprång xD?  Haha, ganska
så gulligt.

När jag bara galopperat av honom, så började jag arbeta honom lite.
Och tja, lite okoncentrerad, men det gick väl okej ändå.
Med dagens humör från min sida så nöjde jag mig inte med ett okej-pass.
Nu jävlar fick han och jag skärpa sig. Och efter lite jobb så jääääklar vad
han gick. Och jag red riktigt bra!

Angelo fick fram gångarter som han aldrig visat förr och jag fick en RIKTIG
wow-känsla. Jag är ganska så kritisk och det är sällan jag känner ett riktigt
WOW, men idag så är jag mållös. Vilken fantastisk häst!

Nästa ryttare kommer verkligen få en fin häst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0