Äventyr...



Yes, idag åkte jag och Angelo till Ödåkra för att visa honom för Amanda,
samt så skulle jag prova rida hennes fina ponny :)



Söta  Angelooo <3



Glada Amanda! :D



Alla fyra fångade på samma bild! :D



Min vackra häst :)



Fina ekipaget :)



Amanda ser alltid så glad ut :D



Angelo stooooor häst :D



Jag och fina tom! :D Ruggit fin ponny. Riktigt välriden och rolig att rida!



Tom och jag :D visst är han söt :D?



Ojojoj, vilket läckert ekipage... ;)



(checka min min :o hur ser jag uuut? xD)



Hästen hoppar jäklar i det med ryggen... ;)
Ni skulle sett första gången han kom på oxern... han bara SHIT, där
är sockerbitar under - bäst att ta i! Och så hoppa han över en meter
över hindret :o   Knäpphäst! Tur Amanda satt kvar hihi :o :D



Vi avslutade med att skritta ut en sväng. Måste säga att Amanda red
Angelo hur fint som helst :D Riktigt kul att se :)



Kommentarer
Postat av: amanda

kärlek till den hästen! <3

hoppas detta kan bli bra nu :)

2011-09-11 • 22:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0