4. Det här är jag bra på

Alla som läst den här bloggen ett tag vet nog att jag absolut inte är
den som har svårt att berätta vad jag är bra på och berömma mig själv.
Jag följer väl inte riktigt svennson-lagen där, som säger att det är fult
att vara bra på något.

Aja, kom till saken alex. Jag är duktig på att sälja häst. Jag är duktig
på att skapa kontaktnät, jobba som en dåre och verkligen få igenom
det jag vill. Jag är bra på att ha stora mål och drömmar - samt få dem
att bli verklighet. Både långsiktiga och kortsiktiga mål :)
Jag är duktig på att sitta upp på en okänd häst och kunna visa den
för kunder. Eller ah, jag har lärt mig att bli duktig på det, efter flera,
flera tusen
hästar (synd jag aldrig har räknat på det ;)).



Var stolt och berätta/visa upp vad du är bra på!
Sköms inte ett jäkla dugg, för det finns det ingen anledning till :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0