Token/Turken/Tuppen
















Kommentarer
Postat av: Matilda

Wow, gillar honom skarpt :o Och då betyder det att jag typ kommer stå och dregla när du ridit honom ett tag xD

2011-10-15 • 20:55:56
Postat av: Camilla

Vilken snygging, han blir farligt vacker med muskler och hull. Lycka till! Camilla

2011-10-15 • 23:04:51
Postat av: Ingela

Du har blick för hästar! Han kommer bli hur fin som helst! =)

2011-10-16 • 16:45:23
Postat av: Sofia

Alltså dessa bilder! Blir ju helt kär fast jag redan är det. Kollar din blogg hela tiden för se alla bilder du laggt ut på Tukan, du gjorde verkligen ett bra jobb med honom kan jag se! Tråkigt att han sen fick åka till en del hem.. Men nu är han köpt av mig och inga planer på att han ska åka någonstans alls! Om du kommer ihåg, vem sålde du honom till? Försökt lista ut vilka han varit vid eftersom alla har bloggar hit och dit och medryttare hit och dit! Du verkar vara en toppen person! :)

2014-12-27 • 13:35:45
URL: http://nouw.se/sofiakihlman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0