Tips på hästar som är till salu!



FRÄCK d-ponny som är pigg, framåt och hoppar allt. En oslipad diamant
som kommer bli jättehäftig på tävlingsbanan. Är väl utbildad ca LC/LB
i både hopp och dressyr. Pigg och framåt, men jättesnäll. Hoppar allt du
styr på! 9 år.

För dig som vill ha en fräck ponny att utbilda och utveckla!

30 000:-



En såndär världens snällaste barnponny!  D-ponny 9 år. Har gått på
ridskola och är inkörd. Helt okomplicerad och är genomsnäll. Hoppar
snällt och är snäll att rida ut.

För dig som vill ha en snäll kompis eller kanske till ridskola?

35 000:-



RIKTIGT LOVANDE d-ponny. Irländare som är tävlad LB hoppning. En modig
ponny som hoppar allt. Spelar ingen roll hur stort eller hur tittigt. Den här
ponnyn bangar aldrig. 5 år och har en lovande karriär framför sig. Snygg
modell och är lätt i dressyren. Går i form i alla gångarter. En riktig Wow-ponny!

För dig som vill nå toppen!

70 000:-

Ni vet om att söker ni häst, så har jag koll på ganska många hästar som
är till salu, så kontakta mig så ska vi se om jag inte kan hitta en drömhäst
eller drömponny till dig! :)

0708449174

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej! Jättebra blogg och väldigt fina hästar. Eftersom att jag är för feg för att ringa, skriver jag en kommentar istället. Jag letar efter en d-ponny. En Allround, eftersom att jag älskar dressyren lika mycket som hoppningen. Jag vill att hästen ska vara mjuk i munnen och hyfsat lätt (om du förstår vad jag menar). Hästen ska vara pigg och glad, men verkligen inte het. Ska kunna rida ut på den själv och i grupp utan problem. Sen så vill jag heller inte att den ska vara så gammal.

Själv har jag ridit i 9 år och haft egen ponny förut när jag var yngre. Och sen bor jag i Kalmar.

Hoppas du fick ut något av det här. Hör gärna av dig via mailen.

MVH Sussi :)

2012-05-08 • 21:34:20
URL: http://sussiz.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0