Praktik hela dagen

Hela dagen har jag varit på praktik och hittat på massa roligt :D


Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

Alltså jag älskar din blogg! Men tror det är för att du sysslar med precis det jag också vill göra. Rida hästar till försäljning o.s.v. Jag är avundsjuk på dit till och att du gått ut gymnasiet (vill också göra det nu, 1,5 år kvar ;(( ) Men som sagt så är jag avundsjuk på rätt sätt hihi. Älskar det du gör och din attityd här genom bloggen, du verkar vara en människa med väldigt mycket kämparglöd i och sedan rider du trevligt utifrån det jag sett och hur du utvecklat de hästar du haft osv osv.

Keep up the good work! :D

2011-10-26 • 20:30:45
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0