Hehe



MOAHAHAHAH.... Tog hjälp av en bra vän idag som fasiken är EXPERT på
att få in vilken häst som helst i släp. Jag skojjar inte. Jag vet inte hur många
hästar hon köpt som är"omöjliga" att laste - så tar det en kvart innan hon får
in hästen och ett par dagar innan den lastar sig själv. Otroligt!
Och... vad tog det...? Tio minuter? Sen var Tukan inne i transporten.
Därefter lastade vi in  och ut fyra gånger och då gick han snällt in. Det var detta
han behövde. Vi ska givetvis öva några dagar till så det sätter sig :)
GÖTT!!!


Kommentarer
Postat av: Natascha Björnholt henriksen

var i polen köper du häst? har det varit samma ställe med båda?



:)

2011-10-24 • 08:36:57
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Svar: Jag har två olika kontakter som jag köper häst utav. Super båda två! :) Så Angelo och Tukan kommer från olika ställe :)

2011-10-24 • 08:38:37
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0