Dumma TOKAAAN

Åh, dumma polack. Dumma Tuppfågel.

Skulle lasta för att åka till Huntley och besiktiga honom idag.
Tror ni han skulle gå in i transporten? Nix. Tror ni han var rädd? Nix.
Fick alex in honom? Nix. Jäkla mög. Han stod där, lika glad och orädd
som alltid och bara titta på mig. Sa väl på polska att "jag har faktiskt
gått in i en sån där en gång innan och då tog det över 12 timmar innan
jag kom ut igen".  Så tvärnej. Får ringa ut Charlie och få honom besiktigad
på plats och öva på att gå in i transporten sen när jag har mer hjälp.
Min mor är bra på allt, men inte på att våga gå på honom när han inte
vill in, vilket är förståligt när man är lite rädd för hästar :)

Jaja, det är ju ingen panik med besiktning. Men grr.

Får se om jag blir vän med min tofsmes när jag ska upp och rida honom
sen :) Han är ju ganska söt...




Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan du inte skriva lite om dina stövlar och fotta när du har på dig stölvlarna? :D

2011-10-20 • 19:58:58
Postat av: Johanna Grant

"Åh, dumma polack. Dumma Tuppfågel. " & "Får se om jag blir vän med min »tofsmes«" var fan dagens hahahaahahah!!

2011-10-20 • 22:14:04
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0